Alla inlägg under juni 2012

Av 123abc123 - 27 juni 2012 18:54

Hejsan!

Guud vad det var länge sedan jag bloggade, hela 6 Dar.. :< Usch på mig c:

Men nu MÅSTE jag försöka att blogga mer, ialafall under sommarlovet då det efter lovet kommer att bli en ny skola för mig! Mycket läxor & långa dagar!


Have It Najjs :)


// 123abc123

Av 123abc123 - 1 juni 2012 19:49

Hejsan!

I några dagar nu så har det varit dåligt med bloggandet,, Mycket att göra.. :) Nu är Mamma & Syrran i Västerås för syrran ska spela Shack 4:an med klassen imorgon  Lycka till Syster<3 Idag har jag ätit pizza,, en god sak c: Denna helgen kommer det inte heller bli så värst mycket bloggande för då drar jag till Skara med en ena syrran & Pappa + Husvagnen & en vi känner  Kul! Imorgon är det Grillning på kvällen så blir det väl en del mys med de andra orienteringskompisarna c: Sköjj :) En Snygging i klassen ska med,, YumYum   Förlåt att jag har haft samma bloggtips i CA 2 Veckor nu men eftersom att jag inte har bloggat på ett tag så får det vara samma bloggtips denna veckan ut,, men nästa vecka LOVAR jag att det kommer ett nytt :) Haha x) Lita på mejj xD


V.22 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Ursäkta språket men,, ''Skitbra Blogg''  utlovas :3




Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards