Alla inlägg under maj 2012

Av 123abc123 - 27 maj 2012 10:49

Hejsan xD

Hur står det till  med er då?

 Idag var det ocskå Väldigt Härligt väder, än så länge ialafall  Ska strax gå och ta på mig lite SOmmarkläder istället för en Mörk, Varm One Piece.. ;P Kan lägga upp en bild på klänningen! Imorgon börjar skolan igen, efter helgen azzå.. c: Nu är det bara de sista veckorna kvar innan sommarlovet & den nya skolan..  Nästa Lördag drar jag iväg till Skara Sommarland med den ena systern & pappa. Mamma & Den andra systern kommer ner på Lördag Kväll.. Vi ska dit på orientering Yeahh, Sköjj ;P Längtar...


V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Bra blogg för Fotointresserade & För Andra ;P


Btw,, Glöm Ej Eran Mamma idag,, Det är ju Mors dag!


Av 123abc123 - 26 maj 2012 21:21

Hejsan! Har nyss kommit hem från stan! Gillade det inte idag för det var varmt, fint väder ute och då går man inne och stressar, Usch..  men jag hittade ialafall många bra saker som just nu ligger på rummet, redo att användas.. ;P Kul! Jag kan försöka lägga upp en bild på något av sakerna jag köpte! Efter vi hade gått runt i Stan var vi inne på Ica Maxi i 2½ timme.. OMG! Väldigt trögt! Så nu ska jag vika ihop lite kläder, sätta mig vid soffan och kolla på Eurovision Song Contest 2012 och Smaska Godis c: Najjs x) Imorgon är det ju Mors dag! Jag och syrrorna var inne på på en affär i stan och köpte en liten sak till henne, Lägger upp en bild på vad senare i inlägget  


V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Superbra blogg för Fotointresserade 



 <-- En liten sten som vi köpte till mamma, som hon ska få imorgon på Mors Dag 27/5  2012. Dagen Är Värd Att Minnas  


<-- En Tränings T-Shirt som jag fick idag! Den är Köpt på Inter Sport för 200Kr. Bilden är INTE tagen av mig. (Från Internet)




Av 123abc123 - 25 maj 2012 14:16

Har nyss kommit hem från skolan! Nu är det Helg, Wopaa ;P Senare ikväll är det Ridning. Jag tar Lukas & Syrran garningen Ackva, Nejdå..  Tror det är hoppning då och det är ju inte direkt Lukas bästa sida men vi får se.. Haha c: Kl 20.00 Ikväll är ni säkra på att jag sitter klistrad framför TV:n för att kolla på den näst sista delen av Lets' Dance. Hejar såklart på Anton Hysén & han är ju kvar, ''Än så länge''.. Vill att Markus och Maria ska ut ivkäll, för dem är väl kvar?! Haha.. Imorgon ska vi nog till ''stan'' för att handla Kläder till Avslutningen Torsdag den 14 Juni   Får nog vara extra fina kläder i år för nästa år ska jag till ny skola.. Nejdå,, jag har haft MEGANAJJS kläder i skolan på avslutningen varje år,, på vardagar också men.. Hehe   Yadayada..


V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Suuperbra blogg för Fotointresserade 




Av 123abc123 - 24 maj 2012 14:40

Hejsan era Tävlingsmänniskor som jag hoppas att ni är!


Har kommit på att det behövs någon tävling eller liknande på bloggen!


Skicka gärna in förslag på någon tävling som jag ska fixa på min blogg, skriv också i ''kommentaren'' vad man ska vinna.. Men det måste vara något pris som inte kostar mig riktiga pengar.. x) Alla förslag ska vara inskickade via ''Kommentarrutan'' till mig på bloggen innan 2012-06-01 (Första Juni). Om ingen skickar förslag eller om det inte är bra förslag så väljer jag själv!  


// 123abc123 

Av 123abc123 - 24 maj 2012 14:26


 

Hejsan! 

Har just kommit hem från skolan! Har just läst Nellie's blogg och nu tar jag mig tid åt min egen ;P Sista lektionen i skolan idag hade vi slöjd. Var så jäkla arg på Slöjdläraren förra veckan men idag gick det bra för jag fick hjälp av henne. Tjohoo  Haha. Håller på med ett Pennfack just nu som jag tänkte ge till mamma på mors dag på söndag, men jag hann såklart inte färdigt.. Men då får det vara lite försenat alltihop c: Ikväll ska jag ju iväg och springa det där ''Loppet'' jag har pratat på i flera inlägg nu. Det är 5 Km med Ca 290 Deltagare (Loppet är bara för tjejer!). Så jag ska nog åka dit med några jag känner! Finns det kanske någon som vill önska lycka till? Kommentera Isåfall xD

Får nog fortsätta läsa på den 3:e boken ur Katitziserien nu. Är lite trött. Men det kanske är bra för då är jag Aktiv under Loppet   Haha, Stämmer det?!



V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Perfa blogg för Fotointresserade!




 

Varning gör fina bilder  Haha :3  



 







 






Av 123abc123 - 23 maj 2012 18:59

Tjenixen på er xD

Har nyss kommit hem (Idag också), Haha. Har varit och badat med några grannar (De där killarna, Hahh). Blev ingen ridning idag för hovslagaren har varit hemma. Hon skodde & avverkade Ackva & avverkade Lukas. Blev jättebra! Världen bästa Hovslagerska!  

I Skolan idag fick vu ju reda på klasserna till den nya skolan. Fy F*n vad nöjd jag blev med klasserna. Fick med mig alla som jag önskade + en av dem som jag hade valt om jag hade fått 5 platser istället för 4. Helt Jäkla

perfekta klasser tror jag det kommer bli. Ialafall våran som kommer äga Hårt ;P Haha  Imorgon är det ju det där loppet jag skulle springa som jag pratade på. Men jag säger inte vad loppet heter c: Hehe Som sagt, jag hoppas det kommer gå väldigt bra! Nu har jag ju inte tränat på ett tag på grund av Förkylningar, Skolresor Osv.. Men jag ska Köra Järnet :) Just nu håller mamma på att göra Rabarberpaj tror jag, Hel*ete vad Gott ;) Rabarberpaj med Vaniljvisp till är Bland den bästa ''efterrätten'' som finns. Eller Hur? Naww :3


V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Superbra Blogg för er som är Fotointresserade :)


Av 123abc123 - 22 maj 2012 19:06

  Chaoo xD

Har nyss kommit hem från vårat lilla tjärn där jag och några grannar (2 St killar) var & badade med syskonen och en kompis! Ulawla, haha  Men en av dem är faktiskt snygg & snäll. Naww ;P Hehe Ida har varit hemma hos mig idag. Hon fick åka hem tidigt för hon skulle iväg och träna sin C-ponny (C-Ponny = Då pratas det om Hästar). Är inne på lite olika sidor nu, läser bloggar, gör egna inlägg Osv..  Sköjj..

Imorgon får vi reda på klasserna till den nya skolan vi ska börja på efter Sommarlovet! Kul. Läraren sa att det skulle bli jättebra klasser så jag hoppas på det! Hope That   Imorgon blir det nog att ge oss av till grannarna som har en Paddock. Hästarna behöver tränas Lite  Haha ;P Får ladda inför ett ''Springlopp'' som jag har tänkt springa på Torsdag. Loppet är 5 Km och det brukar vara Ca 290 Startande. Ska försöka satsa på Max 30 Plats. Hoppa jag klarar mig! Det är några andra i klassen som också skulle springa  så jag får väl tävla mot dem, speciellt.. Haha,, Jag ska spöa Skiten ur dem, Yeahh   Nej,, nu får jag snart gå och lägga mejj för jag ska upp tidigt imorgon  Tadha.. 


Ses Senare.. Här kommer bloggtipset så får ni mer inlägg av lilla mig imorgon! Bajj,, Bajj.. 


V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se



Av 123abc123 - 21 maj 2012 14:31

Hejsan! Nu är jag hemma ifrån Klassresan i Helgen, (Fredag - Söndag). Skulle egentligen ha bloggat efter att jag ko hem igår men då var jag så trött så det blev inget  Men nu blir det  Haha . Idag tog vi andra dosen av Livmoderhalscansersprutan. Den gjorde mindre ont än första, Tjohoo   Men nu har jag iaf nyss kommit hem från skolan! Det var väldigt härligt väder idag ialafall ;P Hoppas det fortsätter så ända tills vintern, Yeahh <3 Är inne på Msn och Chillar just nu.. & kollar på när byggarna hamrar & spikar  Det börjar ta sig nue c: Sköjj :3 Ska ringa Till Ida ikväll så får vi se om vi kan vara med varandra imorgon, efter skolan, och sedan cykla hem till mig. 

Hope That 


Har ni frågor om Våran klassresa? Ställ då dem i ''Frågerutan'' :3

 

Nu rullar bara livet vidare tills nästa timme.. Haha..


Denna veckan är det ju nytt Bloggtips. Jag har inte kommit på  något ''perfa'' Bloggtips så denna veckkan får vi fortsätta med förra veckans..


V.21 Veckans Bloggtips:  www.bilderbyalice.se VARNING  För Riktigt Bra Blogg!! Haha ;P


Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards