Alla inlägg den 17 maj 2012

Av 123abc123 - 17 maj 2012 16:24

Hejsan xD

Som ni kanske har märkt så bloggar jag inte så mycket längre. Fritiden och skolan tar väldigt stor plats. Men jag hoppas att det inte gör något. Som sagt så ska jag ialafall försöka bli bättre på detta  Håller på att packa till Klassresan nue.. Vi åker imorgon (fredag) till Gustavsvik's badpalats, tills det stänger typ  Efter det åker vi vidare till Bodaborg i Karlskoga, Kuuligt   Längtar Verkligen. På lördagen så är det Wild Kids Aktiviteter och utmaningar och på söndagen Fångarna På Fortet med en del utmaningar!! På några aktiviteter skulle vi tävla mot föräldrarna också :) Vem tror ni vinner? c: Haha, beror väl på om det är Dragkamp eller Frågesport, Hahaha  På söndan åker vi ialafall hem..Tråkigt men ändå skönt tror jag.. På bussen upp ska jag käka godis & dricka, dricka  Det får nog bli ett tidinställt inlägg tills imorgon när jag åker.


Ps. Under helgen kommer jag inte att blogga tror jag. Jag vet inte om det finns Internet & Datorer   Men jag ska försöka klara mig ialafall.. Hehe ;P


Ojj, Har glömt  bort Bligggtipset så denna veckan får det bli ett Kort bloggtips (3dagar).. 


V.20 Veckans Bloggtips: http://www.bilderbyalice.se/ Väldigt bra Fotoblogg!!



Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards