Alla inlägg den 9 maj 2012

Av 123abc123 - 9 maj 2012 15:18

Hejsan! xD

Sitter och kollar ut genom fönstret. Det typ Spöregnar. Igår var det ialafall en perfa dag ;) Var och tränade mmed båda hästarna hos några grannar och det gick härligt till  Åkte sedan med pappas jobbarkompis därifrån och sprang 5 Km :) Härligt, Härligt  Har nästan nyss kommit hem från skolan och just ätit. Om 2 Tim & 40 Min Precis ska jag vara på Orienteringsträning/tävling. Börjar med den typ svåraste tävlingen, Yada, Yada   Kommer nog lösa sejj bra ;) På tisdag har skolan Trafikdag, Med cyklarna. Våran klass som är äldst på skolan ska ha hand om några skojjsiga övningar. Jag och Bästisen ska ha hand om en övning som heter Cykla Långsamt. Om ni undrar vad det är för något så fråga i Frågerutan. Hejdåå!


V.19 Veckans Bloggtips:  www.jenniferkokk.blogg.se Good Bloggish ;P

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards