Alla inlägg den 11 maj 2012

Av 123abc123 - 11 maj 2012 19:49

Hejsan!

Just nu läser du ett inlägg av en ganska nervös liten Cheyy ;P E Nervös inför Hockeyn ;) Matchen börjar om 10 Minuter, Mellan Ryssland - Sverige. Heja Sverige Friskt Humör, Det Är Det Som Susen Gör Haha. Sitter i Soffan och är redo med fredagsmyset, Baguette med Ostsmörgås. Muums  Yeahh <'33 Hejdå. Nu får jag inte missa den.


Nu är det 5 Minuter kvar.. *Gahh*  


V.19 Veckans Bloggtips: www.jenniferkokk.blogg.se Good Bloggish xD

Av 123abc123 - 11 maj 2012 15:00

.. Hejsan!

Blev bara så sugen på att skriva om Idrotten som vi hade i skolan idag. Vi hade Friidrott inomhus för ute var det såklart Skitväder. Vi Hoppade Höjdhopp, Längdhopp & Sprang 35 M ( För Gympasalen vara bara 35 M c:  ). Får väl säga sanningen, Det gick inte så värst bra på höjdhoppningen i början. Gillar inte när killarna i klassen som tror de är tuffa står och glor när man hoppar och sedan river, Och sedan Gapskrattar dem. Så jag & några tjejer till väntade tills gympan var slut och då började vi hoppa. Gick inte så bra i början men i slutet när vi gick därifrån hade jag hoppat 95 Cm   Om du aldrig har testat höjdhopp så gör det. Skojjigt, men inte när man river x) Haha.. Just nu sitter jag och kollar på Doodlez, på Tv:n. Syskonen ''älskar'' det, men jag hatar. Kan lägga upp en bild på Doodlez här nedanför. Nu ska jag inte slösa på eran tid.


<<-- Såhär bra hoppade jag xD Not.. ;P Men  nästan!


<<-- Bland världen Sämsta Tv-Program, Doodlez. Blahh, Kolla på det ngn gång får du se!


V.19 Veckans Bloggtips www.jenniferkokk.blogg.se











 


Av 123abc123 - 11 maj 2012 13:34

Hejsan Igen (?!)

Har nyss kommit hem från skolan. Bussen körde oss nästan hel vägen hem. Bra Chaffis   

  LoVe To YoU  My FaVoUrItE ChAfFiS  

Nog om det. Hade Religion-Prov idag. Var så enkelt så jag var färdig på 5 Minuter typ c: Haha, Eller är det bara så att jag är så Jä*la bra, Kanske?  Haha.. Har Engelskaläxa till onsdag. Handlar om att man ska kunna böja 10 olika verb & ''Typ' 'kunna  Stava till allihopa. Fixde det förra veckan, så det borde fixa sejj Nue :} Är inne på Msn & Chattar med en av mina Bästisar* Just nu. Love To You. Senare ikväll är det ridning för småsyrrorna. Hänger nog med dit & hjälper till att Mocka och så.. Skojjsigt? Ja, Lite faktiskt.


Ställer en fråga till alla som jag verkligen vill att ALLA läsare ska svara på.

~ Om ni bara fick beskriva mig med ett ord. Vad skulle det vara? Kommentera Detta!


* = Ida Carlsson & Ida Ström  


V.19 Veckans Bloggtips: www.jenniferkokk.blogg.se Coolish Bloggish x)



Av 123abc123 - 11 maj 2012 07:45

God Mörra ;P

Ska strax åka till skolan. Är trött som vanligt men Ja,Ja. Vem åkte ut på Let's Dance Förresten?   

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards