Alla inlägg den 7 maj 2012

Av 123abc123 - 7 maj 2012 15:01

Hejsan!

Som vanligt (Typ) så har det varit en Najjs Dag i Skolan   Yeahh! Pappa kom och hämtade mejj och syrrorna direkt efter skolan för vi skullle åka till sjukhuset och ta den andra dosen av TBE-Sprutan (Fästingspruta).Lägger upp en bild på en fästing för er som inte vet hur den ser ut. Denna dosen (2) gjorde faktiskt mindre ont än den första sprutan, men jag kanske är van?! Haha.. Är ialafall hemma nu och har nyss ätit Tacos. Tjatar hej vilt på Pappa att vi ska åka till några grannars ridbana och träna Hoppning. Men det verkar inte som vi hinner idag   Men då får det bli någon annan gång i veckan, FörhoppningsvisEn sak som jag nästan, säkert vet är att jag om typ 2 timmar ska ut på en springtur & jag kanske kan lura med syrran. Bloggar nog mer efter det och skriver upp tiden och så.. Denna veckan är det ju nytt bloggtips och jag har inte kommit på något bra. Men det gör jag snart! Längre ner i detta inlägget kommer det, Spännande?    


V.19 Veckans Bloggtips: www.jenniferkokk.blogg.se SkitNajjs Blogg ;P Prommes!


Bild på en fästing:



Visst ser de äckliga ut? Jag kan intyga, Att det är Dem..  


Byee Ö_Ö

Av 123abc123 - 7 maj 2012 07:45

Hej Alla Porgonpigga små Skitungar   Hehe. Nu åker jag strax till skolan, Hinner inte blogga mer nu. Jaoo, Nog med det :) Nytt bloggtips kommer senare idag    

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards