Alla inlägg den 8 maj 2012

Av 123abc123 - 8 maj 2012 14:32

Hejsan!

Igår sa jag ju att jag skulle skriva ett inlägg om hur långt jag sprang och tiden på springturen. Jag hde inte tid dåe så jag gör det nu B)

Långt: 4,0 Km, Om man ska var exakt så 4,01 ;P

Tid: 21.26

Ganska bra tid eller?   Kan säga en sak, Är i bra form men den kan bli bättre xD 

 Efter springturen igår åt jag och sedan kollade på lite av Ischockeymatchen, (Vm-Match mellan Sverige & Danmark)

För er som inte vet så segrade Sverige med 6-4, Tjohoo   När jag lade mig igår läste jag Ca 35 sidor ur boken som jag håller på med. Lägger upp en bild längre ner i inlägget på den   Har nyss kommit hem från skolan idag. Pappa håller på med maten och ringer & ringer till några grannar som vi skulle hoppträna med hästarna hos   Yeahh  Senare ikväll ska jag åka iväg med pappas jobbarkompis till Springträning. Vi skulle träna inför några speciella lopp, i Terrängen     Gött med lite Verk i Benen :) Haha c: Nu var det slut för denna gången :) Hejråå :3


 

Så Jäkla najjs bok. Älskar den. Detta är första delen ur serien där det finns Ca 15-20 Böcker. Jag Ska ialafall läsa allihop  Ett väldigt Lyckat Lästips! 


V.19 Veckans Bloggtips: www.jenniferkokk.blogg.se Bra Bloggish Ö_Ö


// XaXå x)


Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards