Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

Hemma Nue.. *Härligt!*

Av 123abc123 - 26 maj 2012 21:21

Hejsan! Har nyss kommit hem från stan! Gillade det inte idag för det var varmt, fint väder ute och då går man inne och stressar, Usch..  men jag hittade ialafall många bra saker som just nu ligger på rummet, redo att användas.. ;P Kul! Jag kan försöka lägga upp en bild på något av sakerna jag köpte! Efter vi hade gått runt i Stan var vi inne på Ica Maxi i 2½ timme.. OMG! Väldigt trögt! Så nu ska jag vika ihop lite kläder, sätta mig vid soffan och kolla på Eurovision Song Contest 2012 och Smaska Godis c: Najjs x) Imorgon är det ju Mors dag! Jag och syrrorna var inne på på en affär i stan och köpte en liten sak till henne, Lägger upp en bild på vad senare i inlägget  


V.21 Veckans Bloggtips: www.bilderbyalice.se Superbra blogg för Fotointresserade 



 <-- En liten sten som vi köpte till mamma, som hon ska få imorgon på Mors Dag 27/5  2012. Dagen Är Värd Att Minnas  


<-- En Tränings T-Shirt som jag fick idag! Den är Köpt på Inter Sport för 200Kr. Bilden är INTE tagen av mig. (Från Internet)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 123abc123 - 23 juli 2012 14:52

Hallojjsan :D Gud vad glad jag är! Mamma å ena syrran kom hem för ca 15 Minuter sedan med Morris, Våran katt B) Han är Zupergölliwg ;P Iaf, dem skulle till vetrinären idag för att han troligen hade Urinsten å jag var såklart väldigt ledsen därför...

Av 123abc123 - 23 juli 2012 12:12

Hejsan! Idag ska våran katt till vetrinären, för han har kanske Urinsten, Stackarn.. Hoppas det går bra med dejj Morris< 33 Jag stannar hemma för jag klarar inte av sånt..! Bloggar mer sen! Det här var bara en Mjukstart på dagen :)   // xoxo ...

Av 123abc123 - 22 juli 2012 20:35

Hejsan! Go Kväll på er! Mormor å Morfar e fortfarande här å vi har nyss käkat så mkt jordgubbar vi orkade, väldigt mkt Azzå 8) För nån timme sedan kom en av våra kompisar,, som är 19(?!) år! En cool grabb Iaf! Han är snygg så det ksk är ngt att fun...

Av 123abc123 - 22 juli 2012 16:51

Än så länge har dan varit Sköjjsig ;P Idag har vi varit å plockat 8 Kg jordgubbar å så kom Mormor & Morfar för en stund sedan :) Gillar ni min nya Design på bloggen eller? Ris eller Ros? Kommentera för då kan den kanske bli eran FAVORIT :D Nu tän...

Av 123abc123 - 21 juli 2012 17:39

Har nyss ätit mat, Grillat! Så jäkla gött ;P När jag lá mig i bikini och började sola i solsängen läste jag några kapitel ur en bra bok jag håller på med :) Nu är det bara 5 Sidor kvar sen är den Slut! Då är det bara 4 Böcker kvar i Serien å nu ska b...

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards