Alla inlägg den 6 maj 2012

Av 123abc123 - 6 maj 2012 19:08

Hejsan! Har nyss varit ute på en träningstur med syrran :) Sprang Typ 4 Km på 22 Minuter, Very Good Gummisnodd  Hehe ;) Ska strax Hoppa in i duschen, Najjs. Sedan ska jag kolla igenom läxorna och det lilla provet jag ska ha på Fredag i So, Religion. Tror det kommer gå Azum, för jag kan typ allt redan   Nog med det, Kl. 20.00 ska jag kolla på Mästarnas Mästare, Ett Måste ;P Jag hejar på Annichen Kringstad, för hon har varit världens bästa orienterare, Just Därför. Haha c: Vem hejar ni på? Kommentera! Imorgon börjar ju skolan igen efter den sköna helgen, så jag får lägga mig ganska tidigt, eller sent?   

 

V.18 Veckans Bloggtips:  www.nelliessyrra.blogg.se

Av 123abc123 - 6 maj 2012 09:26

God Morgon På Er Allihop!

Ska snart åka till några vi känner och tvätta Husvagnsdynorna innan säsongen drar igång  Skojj ;) Ska Nog Hitta på något med deras barn då som är ,Typ 21 År. Hon är Suupersnäll & Suupersnälla syskon har hon också  Är inne på Msn & Djur.nu just nu. Nu får jag ta en paus från bloggningen i typ 5 Timmar sen kommer jag Tillbaks Förhoppningsvis. Får se, är inte säkert att jag hinner blogga mer idag xD


V.18 Veckans Blogg: www.nelliessyrra.blogg.se LäsVärd Blogg 


// Xoxå 

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards