Alla inlägg den 1 april 2012

Av 123abc123 - 1 april 2012 17:04

Yeayy!  ''Äntligen'' har jag skaffat ny Design på bloggen  Var den snygg eller? Kommentera vad ni tycker, så ska jag försöka göra den så bäst som möjligt <'33 För visst är den bra?!  Hahh   Tänkte köra veckans bloggtips ett tag, så jag startar väl idag elr?! Jo det gör jag, Nu kör viiii.. Tipsa gärna om era eller andras bra bloggar!


V. 13 Veckans Bloggtips: veraoveronica.blogg.se


Jag gillar den bloggen och jag hoppas att ni gör det!!


Tjoo, Syns    

Av 123abc123 - 1 april 2012 15:15

I Helgen har jag varit på ett Orienteringsläger, Skojjsigt  Bodde i samma stuga som mina kompisar Johanna & Erika Som är tvillingar, och 2 st till. Har tränat, lättare och svårare banor och idag, Söndag var det Tävling, den första på säsongen för mejj  Det var svåra Banor men jag var nöjd när jag kom i mål, och som vanligt så kom mina kompisar i Topp 2    Just nu sitter jag vid datorn och bara tar det lugnt och har nyss ätit, är vääldigt trött..

Längtar till Påsk, Gör ni? 

Kommentera detta inlägget, då betyder du Guld 4 - Evah

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards