Alla inlägg den 30 april 2012

Av 123abc123 - 30 april 2012 14:51

Tjennah xD

Har varit ute med pappa & syskonen och sätt upp KnatteknatKontroller till Orienteringstävlingen som våran klubb har imorgon..   Skojjsigt c: Jag ska springa egen bana och sedan hjälpa till på resten av tävlingen! Tänkte skriva en Hiss & En Diss ''om'' orientering, men bara en sak på varje.. ;P


Hiss

Folket & Kompisarna som är där <'33 Love  


Diss

Det kan vara väldigt kallt i duscharna ibland, Speciellt tidigt på våren då det är Sjövatten i Duscharna.. ;P Men Skojjsigt Ändå..


Btw, Imorgon är det ju sista Lovdagen Också.. Tråkigt men Ändå Skojjsigt c:


Denna veckan är det ju Nytt Bloggtips, Det kommer lite längre ner i detta inlägget..


V.18 Veckans Bloggtips:  http://www.nelliessyrra.blogg.se/ Bloggen är MegaVärd Att ses & få en kommentar ;P

 

// XoXo


Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards