Alla inlägg den 22 juli 2012

Av 123abc123 - 22 juli 2012 20:35

Hejsan!

Go Kväll på er! Mormor å Morfar e fortfarande här å vi har nyss käkat så mkt jordgubbar vi orkade, väldigt mkt Azzå 8) För nån timme sedan kom en av våra kompisar,, som är 19(?!) år! En cool grabb Iaf! Han är snygg så det ksk är ngt att fundera på? Nejjrå ;P Ska nog lägga mig ganska tidigt idag iaf! Läser en kompis blogg å Nellie's blogg just nu å så får jag ju försöka med det där med att vara social då,, Igen :D Haha c: Lyssnar på musik nu så BajjBajj


// xoxo

Av 123abc123 - 22 juli 2012 16:51

Än så länge har dan varit Sköjjsig ;P Idag har vi varit å plockat 8 Kg jordgubbar å så kom Mormor & Morfar för en stund sedan :)

Gillar ni min nya Design på bloggen eller? Ris eller Ros? Kommentera för då kan den kanske bli eran FAVORIT :D

Nu tänkte jag iaf.. Ehhm.. Vi ska snart äta mat tänkte jag visst säga :3 Blir nog potatissallad med ngt gott till, Love It!

Sen ska vo nog ''mööla'' i oss jorgubbarna som vi plockade, tillsammans med Glass, NammNamm B)

Vad gör ni då? Njuter av min blogg ksk? Haha c: Nej, nu får jag ge mejj..

Jag får gå iväg till dem andra å försöka vara lite Social 8) Blir kanske mer bloggning sen..


<<-- En av de godaste saker jag vet!







Veckans Bloggtips: www.irmazuzic.blogg.se Bra Blogg!


XoXo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards