Alla inlägg den 23 juli 2012

Av 123abc123 - 23 juli 2012 14:52

Hallojjsan :D

Gud vad glad jag är! Mamma å ena syrran kom hem för ca 15 Minuter sedan med Morris, Våran katt B) Han är Zupergölliwg ;P

Iaf, dem skulle till vetrinären idag för att han troligen hade Urinsten å jag var såklart väldigt ledsen därför att i värsta fall var man tvungen att avliva honom & USCH,, det var inte direkt vad jag ville.. -.- Men nu är dem hemma å han mådde bättre än förut för dem spolade Urinvägarna å han verkade trivas där för veterinären skulle lyssna på hjärtat på honom men han ''spann'' å klöste så det gick inte! Veterinären sa att dem skulle ta å bråka lite med han så han slutade spinna & han slutade efter en stund B) Haha,, Härligt Morris 8) Just nu ligger han sövd i en ''Katt-Transport-Bur''

Om en stund ska vi äta & sen ska vi iväg och lämna tillbaka några tapetprovkataloger från ett ställe!

Fullt Upp c:

Tänkte oxå meddela att jag nog snart kommer att byta ''Bloggföretag'' från Bloggplatsen till Blogg.se

Tror att det kommer bli ett bra val faktiskt :] Jag meddelar när jag byter iaf!


// XoXo


Av 123abc123 - 23 juli 2012 12:12

Hejsan! Idag ska våran katt till vetrinären, för han har kanske Urinsten, Stackarn.. Hoppas det går bra med dejj Morris< 33 Jag stannar hemma för jag klarar inte av sånt..! Bloggar mer sen! Det här var bara en Mjukstart på dagen :)


// xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg (: Besök den ofta & kommentera

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Följer du Min Blogg? Hur Isåfall?
 Nej, Jag Följer Den Inte Alls
 Jag Följer Den Via Bloglovin
 Jag skriver in Andressen Och Läser
 Jag Följer Den Via Blogkeen
 Jag följer Den På Annat Sätt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards